Fotostudion + Bilder från Spanien-resan:)

Godmorgon på er. Natten har ju inte varit den bästa jag varit med om precis,har vaknat av obehagliga hostattacker,fått panik o har inte kunnat sluta. Jag har inte sovit sådära jättebra,o febern ligger fortfarande o spökar. Jag vill bara bli frisk nu,för jag vill göra så mycket! Jag vill ut i affärer o kolla,även om ja köpte på mig lite i Spanien..jag behöver gå till optikern på kontroll,helst vill jag gå på Lipz på torsdag,festa med mina tjejer :) Och sen på lördag,mina vänner..då är det daxs! :) The Studio i Göteborg,modellfotografering =) Och då skulle de dessutom passa oerhört bra med utgång därefter på kvällen,då man redan är partyfixad :) Men vi får se..Göteborg blir de iaf! :)

För att va liiite bussig lägger jag ut dom första bilderna från Spanien idag. Lite blandade bilder som ni märker :P

Bild 1: Första middagen på hotellet
Bild 2: Väntan i baren före stadsrunda, andra dagen
Bild 3 & 4: Strandpromenad & Utsikt
Bild 5: Mumsi ;)

Bild 6,7,8,9: Camp Nou -  Spelarna anländer,Camp Nou på utsidan & Jag + älskling efter matchen påväg till hotellet. Jag på arenan före match under uppvärmning =)


   



Jag & Andreas en dag då vi hade utflykt med lunch. En jättemysig eftermiddag med god mat & härligt väder.

image381

Nu ska jag plugga lite,o kramas med Tyson. Mer uppdatering senare =) See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0