Förnyelse

Nu har jag fått nya idéer. Jag ska beställa klipptid imorgon,för jag tycker mitt hår ser så trist ut just nu. Jag har ju en gratis-klippning på min salong efter att permanenten blev misslyckad,så varför inte utnyttja den? Ska prata med min frisör om vad hon tycker. Jag vill verkligen göra något annorlunda med mitt hår. Action liksom..Jag antar att man brukar känna såhär efter att man varit sjuk sedan en vecka tillbaka..Men förändring behövs,aaabsolut!

Nu ska jag gå o duscha,sen ska jag ringa Sandra,o sen Andreas. Lovade Sandra att ringa henne klockan 8,nu är jag sju minuter försenad,goingen är ju så noga med tider ;)

Ni andra får ha en treeeeeevlig kväll,så hörs vi mer imorgon! :)
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0