Flandeeers!

Ännu en dag då jag har stannat hemma,men detta är nog den sista. Min skoldag imorgon är ganska kort,o jag tror jag behöver ut o sträcka på benen lite. Sen har jag även beställt en klipp&sling-tid imorgon,så jag blir extra fin inför fotograferingen! =)  Egentligen känner jag mig inte riktigt i form idag,har hållt på att hosta sedan jag gick upp,men natten har varit bättre. Förhoppningsvis blir jag bättre under dagen så jag kan få åka hem till min älskling o sova där inatt. ♥

Ojdå,nu fick jag bloggtorka så hade tänkt kika vidare på aftonbladet.se och få ett hum om vad som händer ute i världen =P

See ya later,floooooow! (jo,jag tackar..jag är nog på bättringsväg,det har ju inte sofia märkt på våra samtal) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0