Ett rent söndagsnöje!

Haha,sitter just o funderar på gårdagen då jag o Andreas precis kommit hit hem..vi ligger o småbråk-busar i sängen så ska jag hämnas för nånting han sagt eller gjort. Då hittar jag en vattenflaska jag haft med mig till Gbg dagen innan,o öppnar den med hämnd i blicken.."Du skulle bara våga" ,säger han lite lekfullt o låtsas vara farlig tillbaka..jag skvätter lite vatten på honom,sen börjar han jaga mig ut i hallen. Där har vi en rund matta som täcker en del av golvet,då hittar han på en regel att man inte fick nudda mattan utan bara springa runt om. Sen kommer min hund upp på övervåningen så Andreas börjar busa med honom,samtidigt så går jag in på mitt rum igen,o Andreas håller för dörren så jag inte kommer ut. Då tar jag vattenflaskan igen,o så fort han öppnar dörren så öser jag ut halva vattenflaskan på honom. Nu var det krig!! Andreas springer in på toaletten precis breve,tömmer en mugg där vi har alla våra tandborstar,fyller den med vatten o häller hela muggen över mig..när han börjar fylla på muggen igen så tar jag chansen,ger han en rejäl dusch o häller resten av vattnet över honom. Hahaha..älsklingen blev helt tokig,o gnällig. "Aaaaamandaaa,jag har inga andra kläder. Nu tar jag ditt linne bara för det". Då tar han ett rosa baslinne,med tunna axelband från Gina Tricot,han såg helt tokig ut. En stund efter kom mamma upp,eftersom hon hade hört en massa dunsar ovanifrån. Hela golvet va blött (mammas älskade parkettgolv var blött) å hon utbrister: "Meeen va gör ni..mitt parkettgolv!" Tyson gick bara runt i cirklar o såg bara allmänt glad ut över att få i sig lite extra vätska mitt på söndag eftermiddag. Men det ska ni veta..det var JAG som torkade upp allt vatten efteråt. Men vi hade roligt. Jag har alltid roligt med honom. Min Andreas,och jag är hans Amanda!

Så roligt har jag o min älskling en söndagseftermiddag innan vi ska plugga. Får mig ett gott skratt bara jag tänker på det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0