En varm känsla i kroppen

Har precis kommit hem från körskolan nu,kollade mobilen o läste ett sms från älsklingen. Några ord i detta sms:et visade bara hur mycket han bryr sig.Alltså..jag har inga problem,jag mår inte dåligt eller nånting åt de hållet..men det var inte "vanliga" sms som: Älskling,jag saknar dig så mycket..du betyder allt för mig. Kan inte leva utan dig"..Utan innehållet i sms:et. Hur han tror på mig,han känner mig ut och in. Han är snäll. "Snäll" kan ses som ett lätt ord som inte betyder mycket alls..alla kan beskrivas som snälla, men enligt min egen åsikt - egentligen inte.
En snäll person är en snäll person. Hans sms och hans ord flög rakt in i mitt hjärta. Det var inget direkt gulligt sms..det kom verkligen ifrån honom,precis vad han tänkte. Jag lever i en dröm samtidigt som jag är vaken - tillsammans med min underbara Andreas!

Antar att ni fattar nada..men det spelar ingen roll. Ego-bloggning  ÄR ibland tillåtet.


(OBS! Fick önskemål av en viss Madde att lay-outen här på bloggen ska förändras nu när Andreas också börjat blogga. Jag är i full gång med ett nytt utseende. Allt för mina läsare..speciellt dom från Småland) ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, fan vad bra. vi i småland har ju alltid varit lite speciella för dig amanda;)

2007-11-19 @ 19:35:16
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0