De bästa i livet är (shopping med) pappa

Fredagen är laddad. Att åka o handla med pappa en fredag är något jag älskar,har vart de sen jag var liten. Som tradition får jag dessutom plocka ner alla varor i påsarna,sånt är skojigt tycker jag ;P När vi har parkerat bilen brukar pappa alltid säga: "Gå o ta det du ska ha nu då,så möts vi sen..skynda dig." Därefter kan jag springa o plocka i hyllorna som en gam,underbar känsla. De blev likadant idag..Fredagens uppladdning: Krämbulle,jordgubbskräm,julmust o tidningen SOLO. Jag vill ju direkt inte påstå att mitt fredagsliv är nyttigt,men jag skyller på att jag fortfarande är sjuk ;)

Fick en kommentar av någon "anonym",hade önskemål att få se mössan jag nämnde i tidigare inlägg. I do everything for you ;) Den publiceras senare idag:)

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0