Busy day

SNÖ! Ja precis,snööö! Nu kommer det här taskiga beslutet. Vinterskor eller höstskor? Man tycker ju det är lite väl tidigt med vinterskorna men man fryser ju häcken av sig utan dom. Dessutom ska jag gå till skolan idag,för övrigt börjar jag om en kvart men eftersom jag inte ska va med på idrotten känner jag ändå ingen större panik. Egentligen blir hela dagen chill, å andra sidan inte..har håltimma fram till halv 1,så ska sitta o plugga inför provet imorgon. Har lovat min älskling att sitta barnvakt tillsammans med honom hela eftermiddagen & kvällen. Allt för honom! :) Kommer alltså inte ha så mycket tid till bloggen idag. Nu måste jag kila iväg vidare för att inte komma allt för sent :P

Ha en bra dag gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0