Bloggägaren tillbaka:)

Wöööööhöööööö! MANDIZ är tillbaka igen. Känslan att sätta sig framför en dator igen vara bara; WooW! Vilka tuffa finesser den här skärmen har,o har precis hittat tillbaka tangenterna ;P Dessutom har en ny datastol anlänt hit till mitt rum under vistelsen i Spanien,mycket behaglig ;)

Iaf..Hemma från Spanien,hemma från värmen, havet & beachen. Veckan har gått fort,men har varit otroligt kul :) En helt annan miljö. Hade tänkt utvärdera & publicera resan här i bloggen under veckans gång,men det orkar jag tyvärr inte påbörja idag! Jag har nämligen åkt på en vrål-äcklig förskylning. Halsont,en extrem hosta och huvudvärken har också tagit sin plats. Jag har inte kunnat äta några större mängder mat de 3 senaste dagarna,allt jag dricker o äter..kommer upp igen. Bad!

Ikväll har jag & andreas + mor&far käkat pizza,något jag o älsklingen planerat innan vi åkte ;P Jag har lovat min pärla massage ikväll,som tack för att han brytt sig så otroligt varmt under dagarna jag varit sjuk. Han har suttit uppe med mig varje natt,stöttat mig och sett till att jag fått i mig det jag ska. Utan honom hade jag inte klarat mig så "bra" som jag ändå gjort.

Nu ska jag kila iväg igen,min massage-kund anländer snart från duschen :) Vill förresten passa på att varmt tacka min gästbloggare för underhållande & bra inlägg medan jag varit borta..som väntat såklart ;) En applåd för honom! Hoppas ni läsare också tyckt hans inlägg varit goody-poody!

Vi hörs mer imorgon,då ska jag börja publicera några av de första bilderna hade jag tänkt :)
Sussa söööött,kraam!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Välkommen tillbaka Mandiz. Hoppas att jag inte skrämde bort några av dina läsare. Ha de gött. Kram Pontus

2007-11-04 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0