5 månader kärlek - romantisk middag:)

Tjena tjena. Som ni märkte igår fick min kära pojkvän ett ryck,o skulle bestämt skriva ett inlägg här på bloggen. Och jag tyckte hans inlägg va gulligt skrivet så jag lät han publicera det,han skrev goda ord ;) Torsdag idag då..så vad händer? Andreas sitter just nu o pluggar till ett matteprov han har imorgon,kurs E..ja,precis. MATTE E! Han är sjukt duktig min blomkål's-gratäng ;) Så medan han sitter där o är duktig sitter jag här o är ännu duktigare ;) Idag firar jag o Andreas 5 månader,så vi har varit på romantisk middag på Mc Donald's..åt oss rejält mätta,därefter åkte vi hem o bara slöööa i sängen =) Gottigt..kvällen fortsätter nog likadant. Ikväll uppträder Fronda på Lipz,men min älskade pojkvän tycker inte om frondas musik,så de får bli hemmakväll istället :) På lördag blir det utgång istället =) Däremot åker Andreas till Skövde i helgen..så undra hur många som kommer orka hålla mig sysselsatt ;P

Veckan har gått väldigt fort,men de är bara bra. Just nu är det en liten lugnare period i skolan..så får ta vara på den tiden..men om bara några veckor börjar helvetet igen. Samtidigt känns de tomt o sorgligt utan skolböckerna..vet inte riktigt hur man ska se på saken. =P

Nää,nu ska jag kolla vidare lite här..men någon uppdatering senare kan säkert ske på ett eller annat sätt. Andreas kanske blir blogg-kåt igen å bjuder på något intressant inlägg ;) Vi får se,vi får se. Ha en bra torsdagskväll sålänge iaf. Pöööss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0