Yesterday evening

Tjena tjena.
Kvällen igår blev riktigt kul,får tacka alla som var med för en trevlig kväll :) Riktigt kul att umgås och festa med nya människor,en stor förändring kan man säga :) tack tack tack!

Detta blir väl en vecka att se fram emot,ganska lugn skolvecka med bra schema. Hoppas bara på fint väder också :) Idag blir det iaf lite återhämtning,på schemat står pluggning,gymmet & eventuell övningskörning OCH städning.Det ligger kläder ÖVERALLT på mitt rum,det finns en gräns för mig hur stökigt jag inte kan ha det ,den gränsen är nådd nu. Mobilen får knappt plats på tv-bordet. Ingen behöver känna sig välkommen i soffan,för där ligger kläderna titt som tätt. Så detta får självaste jag göra någonting åt idag ;)

Iaf..nu har ungefär halva dagen har gått,så detta ser rätt stabilt ut. Nu ska jag leta roliga videos på youtube ;) haha. Ha de tjusigt sålänge. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0