Wreng

Har haft total tidsbrist idag för att blogga. Ikväll är det crusing här i Trollhättan. Kvart i 7 möter jag Andreas på Resecentrum,vi ska hit hem o grilla,sen kommer Jocke. Då ska vi glida runt lite o kika på crusingen. Sounds good? Oh yes. Igår var jag på bio tillsammans med Max. Vi kikade förstås Pirates-filmen. Den var KALAS! Jag älskade slutet,riktigt fint faktiskt. Ett typiskt Pirates of the Carribean-slut. Och i varje scen med Johnny Depp njuter man. Det är underhållning. Skön underhållning. Söt-skön-underhållning! Dock är han ingen skönhet osminkad,men det var väl ingen nyhet. Nu ska jag snart in i duschen,känner mej lagom sleten.

Ha en tjusig kväll! Kram Mandiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0