Vardagsskoj:Outfit & Bilder från dagen

Har ej varit så mycket bloggande idag,knappt mycket dator alls :P Har kikat fotboll på Edsborg,kära Trollhättelaget vann! Efter det blev mötte vi Bobbo på torget,drog till Max och åt kvällsmat. Efteråt gick vi upp till B:s lägenhet och spelade kort. Dagen har gått väldans snabbt,väldigt härligt med studiedag imorgon. Hoppas bara på sooool :)
Istället för text bjuder jag på bilder! Roligare för er - enklare för mig ;) Är inte på världens bästa skrivar-humör nu :)



1) Dagens outfit,lägg märke till min nya jacka ;)
2) Linda Bengtzing höll i underhållningen i halvlek på fotbollen idag. Här signerar hon,dock höll jag,E & C utanför kön. Vissa killar gick förbi o drägla,måste erkänna att Linda är en otroligt skön människa,så glad :D
3) Matchens slutminut
4) Max Originalmål uppätet
5) Evelina,Caao & Jag är glada. "Evelina..LEEEE..va inte sur..LEEE"
Haha ;)


ÅH! Jag ska ta vara på min ledighet imorgon,Yes..I will :)

Kommentarer
Postat av: eve

jag ler ju!!!! :D

2007-05-04 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0