Underbara fredag

Nu är det fredag eftermiddag,och jag släpper allt som har med skolan att göra. En underbar känsla. Från igår har mycket rett ut sig,vilket som kanske märkts på mitt humör idag. Bara jag vet varför,men ingen annan bör få veta :) Ikväll ska jag på middag hemma hos Max,o senare ikväll ska vi gå på bio :) Det blir naturligtvis Pirates-filmen,spännande. Den har ju inte fått den bästa kritiken,men det är ändå en sådan film man ska se på bio,o slänga ut pengar på,oavsett hur filmen är ;P Max har dessutom köpt egen bil nu,en svart Saab. Däremot har den fått bra kritik av många,så det ska bli skitkul att få åka i den nu =)

Nu ska jag ner o umgås med mamma & pappa,för att sedan ta mig vidare till gymmet :)
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0