Under 1000-lappen.

Jag & mamma har varit och shoppat,eller ja..hon var min shopping-assistent idag,så det blev nog mer slavarbete för henne,än va de blev för mig. Men snacka om svettigt när man provar miljontals sorters jeans efter varandra,det blev som ett träningspass,fast på "steg-1-nivå". Höhö,träning som träning ;) Iaf. Jag hittade mig ett par svarta jeans från Blend,dom satt perfekt..så det köpet blev lyckat. Jag köpte också silvriga leggings,som nu passar till mina silvriga ballerinas & silverjackan från Asos. Nu saknas bara väskan från Indiska,men det får nog vänta ett bra tag iaf! Anyway..3 par trosor blev också köpa. Ett par var i zebramönster,hur tuffa som helst ;) Jag älskar mönster,o e faktiskt riktigt sugen på en leopardmönstrad bikini ifrån H&M! Men det hör ju inte till dagens shopping ;) O sist men inte minst så köpte jag ett väldans tjusigt svart diadem,men en liten rosett som detalj ;) Så nu känner jag mig väldigt glad o på bra humör :)

Nu ska jag strax gå till Statoil o knock-out'a dom med ett comviq knock-outkort.
det ska bli roligt ;) Ha det!

PS! Bilder på mina senaste köp kommer KANSKE dyka upp när jag har tid,lust & ork till att göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0