Trollhättan again.

Hemma i Trollhättan igen,i ösregn! Men det spelar inte mig någon större roll,jag ska då minsann inte sitta ute o grilla ;) Haha.Naee,ikväll blir det en lugn hemmakväll,med pyttipanna till kvällsmat,har redan fredagsunnat mig idag med indiskt,så det får räcka :P Tycker känslan är behaglig att kunna bo så nära storstaden,ta mig dit och från på ca 40 minuter när jag vill,för Trollhättan är trots allt ett lagom stort place att bo på,trots att inte allt för mkt händer heller,men!

Jaja. Ikväll blir det somsagt lugnt,imorgon ska jag vara uppe med tuppen,för då ska jag ut på morgonpromenad. (Vid fint väder förstås!) Hann inte hem i tid för att kunna gymma idag,och imorgon är det stängt. Någon form av träning måste jag ha under helgen,så vid 9-tiden ska man ut o röra på sig lite. Efter det är de snacka puckar som gäller,måste ut till Etage,ska shoppa till mig själv (mamma ska få vara med om upplevelsen "Amanda köper jeans") och köpa present till en nyfylld 18åring :) På kvällen blir det ferre =) Så min lördag ser just nu ut att bli great! :)

Nu får jag väl gå ner o börja lite smått med maten,mums va gott med mat ;)
See yaa soon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0