Tokregn,tjatigt & premiärbiljetter!

Haha,skulle ta med mig själv till stan för lite shopping,då jag precis kommer utanför dörren börjar tokregna! Världens droppar,äsch tänker jag.Lite regn på mej skadar väl inte ;) Det är bara en skur. Jag börjar cykla. 10 meter,50 meter,100 meter..regnet ökar mer,dropparna stänker på mig och jag är nyduschad påklädd. Fine,nu du Tor som strålar sönder där uppe vänder jag, o cyklar hem igen. Tack för den shoppingturen. Nu sitter jag bara här o har det mysigt,precis ätit en Magnum-glass ;P Usch,nu har jag inte tränat på 6 dagar o har verkligen,VERKLIGEN dåligt samvete. De blir hårdträning i veckan,o det börjar idag. Först gymmet en timma,därefter ett medelpass i en timma. Gottgott! :)

Nyss ringde det en från ett företag,samtalet löd;
- Aa de e Amanda.
- Ja hejsan,jag söker B.
- Nej,han e på jobbet just nu.
- Okej...är det din mamma eller pappa?
- VA?
- Ja,är det din mamma eller pappa?
- Det är min pappa!
- Har han något mobilnummer man kan nå honom på?
- Meeen han är fortfarande på jobbet.
- När kommer han hem?
- Två typ.
- Okej,då återkommer jag..

TRÖTTSAMMA MÄNNISKA!!! Kommentaren "är det din mamma,eller pappa"? är ju så psykiskt sjuk! Det hör man väl på namnet..BILLY,LARS-BILLY! Annars brukar jag vara trevlig när det ringer,men sånna här samtal har jag svårt att acceptera! :P

Och en sista grej..jag har biljett bokad till premiären av tredje Pirates-filmen! Jiiihoo,har aldrig vart på någon premiär innan ;) Detta blir grejer det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0