Tjejsnack v.22

· Har du några hemligheter som ingen annan vet?
Självklart. Men inte överdrivet många ;P

· Har du en hemlighet som du kan berätta här?
Då skulle det väl inte vara en hemlighet längre? Men jag tar frågan med en nypa salt o erkänner: Jag gillar sill :P

· Är du bra på att hålla hemligheter?
Jepp,absolut. Det är många som har förtroende hos mig,och det får mig verkligen att bevara hemligheterna de berättar! Vilket som känns väldigt bra att folk litar på mig! :)

· Är du en hemlighetsfull person?
Om jag är? Inte det minsta!

· Vem berättar du helst hemligheter för?
Först o främst - killar. Känns ibland bekvämare att berätta för de killkompisar jag har förtroende till. Dom lyssnar,och kommer alltid med fina tips & stöd. Detta gäller mest hemligheter som handlar om problem,kärlekstrubbel o.s.v! Närmsta tjejkompisarna får också veta mina hemligheter jag själv har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0