Tjejsnack v.21

· Varför tränar du?
Träningen får mig främst på gott humör,jag känner mig pigg,glad & frisk. Man känner sig i form,får mer ork i vardagen & det är KUL!

· Hur ofta tränar du?
4-5 dagar i veckan :)

· Vad brukar du träna?

Det är på Friskis jag alltid hänger på. (Hänger kanske man inte ska kalla det,men..haha!) Vad jag tränar varierar en del,beroende på termin. Älskar att köra step/aerobic,dansinspirerat men kan vara skönt med en runda på gymmet några dagar i veckan också :) Jag är alltränare,är positiv till de flesta träningsformer :D

· Finns det något negativt med träning?

Jag som inte kan bli mer positiv till träningen har faktiskt inget negativt att komma med. Träning är alltid härligt :) Energikick helt enkelt =) Det skulle väl isåfall vara om man blir övertränad,o att det ibland kan slita på kroppen för mycket,då man tvingar sig själv till vila. Aj aj!

· Finns det något positivt med träning?
Oja..listan är lång! Träning kan ske på så många olika sätt. Kan träna självständigt,i par eller i grupp så men gemensamt kan peppa varann under passet! För mig är träning främst glädje. Mår min kropp bra,mår jag bra! :)

När vi ändå är inne på ämnet träning vill jag bjuda på en låt som är suuuupergo att lyssna på under träningspasset,främst konditionsmässigt :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0