Stabiliserat läge

Visst har jag blivit kass på uppdatering? Lite tråkigt faktiskt,men jag har mina perioder då jag är galen med att skriva! Idag har jag iaf vart stel i hela kroppen,efter ett "lopp" på 6 km igår på gymmet. Kändes inte så värst farligt just då,men utan stretch från igår var mina ben i princip förlamade idag,men ändå gav jag dom mjölksyre-arbete genom att cykla på 1an & 2ans växel på varenda cykeltur ;P På morgonen blev det iaf yoga,inte min rätta yoga-dag precis,kände mig som en obalanserad & ostabil katt. Det var kul att testa på faktiskt,men det kanske var något för stillsamt för mig. Men ändå en bra avslappningsgrej för kroppen,tar nog några gånger innan man kommer in i det hela :) Anyway,kom senare ner till Folkets Hus,för att dansa street..men det hade blivit inställt så jag,Sofia & Evelina tog oss en mumsig fika stället :)

Nu har jag pluggat lite inför matteprovet vi har på fredag,känner mig stolt över mig själv..för idag gick det bra! Så nu kan jag göra precis vad jag vill ikväll,utan att känna dåligt samvete =) Gottgott! Imorgon är det min favoritdag. Onsdag. Action!

YEA! De e ju Ugly Betty idag ju =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Träningsvärk är alldrig kul....

2007-05-22 @ 17:49:19
URL: http://missanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0