Söndagsfilm

*Skrattattack* Hela vägen hem satt jag skrattandes på cykeln o garvade åt kvällens chokladkladdelikladd! Det är ingen idé att jag förklarar,för ingen kommer tycka det är kul ändå - de e bara jag & Max som fattar de roliga. Anyway..vi såg filmen Deja Vu. En bra film,som är så förbaskat overklig..sånna filmer man nästan blir arg på.Men den var bra,helt godkänd. Nu ska bara glömska jag komma ihåg att lämna tillbaka filmen imorgon,ge mig påminnelser är ni gulliga ;) Jag fick även träffa gulliga Folke igen,vääärldsgulligaste bebisen. Han låg o kravlade i sängen,plötsligt bara han kommer emot sig,tar tag i mina axlar,reser sig upp o bara kramar mig,o han är knappt ett år gammal! Underbar bebis! :)

Nu har mitt halsont försvunnit,o förhoppningsvis satsar jag hårt på träningen imorgon. Slutar 11.20 så har hela dagen framför mig. Nice price! :) Snart blir det marathon-löpning till sängen. See ya tomorrow,sleep tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0