Sommarklipp :)

Måndag igen. Och jag är skittrött! Jag gick upp lite senare idag,och trots min seghet så var jag bland dom första i skolan,var där redan 08.10! Och de är absolut inte likt mig. Caroline undrade vad jag gjorde där så tidigt;) Haha,ja..o de undrade jag med. Va i skolan typ 50 minuter,fick betyg osådära i 2 kurser. MVG i ena kursen,VG i andra. Känns ju nice! Sen åkte jag o klippte & slingade håret. Slingningen är jag jättenöjd med,det kom verkligen fram två nya nyanser i håret,riktigt fräsch. Den ena är svart och den andra är brun-violet. Jag klippte även till luggen,nu ser den lite mer annorlunda ut. Har en dum virvel som ligger o spökar mitt i,men jag får jobba med den helt enkelt :)

Nu får jag försöka piggna till,ska till Volvogymmet o gymma med Jocke & Adam. Spännande,har aldrig tränat där innan ;P Imorgon blir de Liseberg,huuuaaa! =D Skriver mer sen,see ya! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0