Psyko-kontoutdraget.

Usch,gled runt en liten stund på stan efter att jag & Linn gjort klart det sista på kommunikationsfrågorna. Efter att ha gjort ett kontoutdrag blev jag alldeles förstörd och fick världens mest sega huvudvärk. Känns som det kastas flera stenar mot mitt huvud hela tiden. Så jag åkte hem,lika snabbt som jag kom dit. Nu är jag iaf hemma,o har bestämt mig för att inte träna idag. Det kanske blir en promenad istället,men med tanke på hårdträningen igår känns det som att kroppen behöver vila,åtminstone från gymmet! Känner mej helt enkelt inte i form för detta. Därför ändras dagens planer,i vilken ordning vet jag inte än,men ska göra iordning lite plättar,med sylt o glass snart. Jag mååååste ha det idag ;) Mjoo..de blir nog en promenad sedan. Haha! :)

Imorgon är jag ledig,och jag hade inte tänkt skänka mig själv någon längre sovmorgon,visst ska jag få sova ut men vid 9-tiden ska jag ta med mig själv ut på en promenad (vid fint väder),därefter fortsätter promenaden till gymmet,och sedan har jag en hel ledig dag framför mig:) Känns bra att många dagar går bort nu innan sommarlovet,det får tiden att gå snabbare! :) Men vädret - får gärna bli bättre än såhär!

Påminn mig om att jag snart måste beställa klipp & sling-tid! Det är ett måste.
See ya later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0