Nya sommar-hobbyn!

Hoho.Förbered er på ett ganska äckligt inlägg. Nya sommarsporten har börjat,för alla. Alla som blir utpekade blir verkligen utsatta för sporten.

Ledtråd:
Regnig dag,cykelväg & något slag av snigel.

Mördarsnigel-racet. Helst vill man ju faktiskt undgå att köra på dom,och då menar jag INTE för att man tycker synd om dom,utan för att dom är så äckliga att köra på. Dom dör lixom inte,dom bara kletar ner cykeldäcken. Jag kommer nog bli utsatt i år igen,med tanke på att jag cyklar på cykelvägen 4-5 dagar i veckan. Och ett par sliskiga äckliga sniglar ska minsann inte få styra och ställa över mitt liv, o vart jag ska cykla. Istället ställer jag upp på nya sommarsporten,men ska försöka blunda så gott det går,jag menar..det är ingen vacker syn vi pratar om. HÄR är grupptryck tillåtet.

NU: Dusch
SNART: Anna Pihl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0