Nya jackan @ Asos

Japp,som jag sa igår levererades min nya jacka från Asos igår,brorsan kom inte hem med den förren vid 6-tiden och efter det hann jag inte med något bloggande. Men här är den,va ju tvungen att ta kort på "Före-öppning-kort". Den var lagom tunn,perfekt sommarjacka och jag är nöjd med den.Den var lite stor i armarna,men den anpassar sig nog ett tag,i värsta fall får ja bieffa dubbelt så mycket på gymmet,haha..nej nej. Där va ja ironisk ;) Är ju även tvungen till att bjussa på en extra-bild,tagen före utgången igår :)

221333-110
*I förpackning*...*Jackan är på* ;)


221333-112


Kommentarer
Postat av: Youré favorite Caao :)

Sexy mommie! :) Jackan är underbart sööt, finns den i rött ? ;) Puss Puss

2007-05-01 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0