Ny tapetsering i bloggen - ny header & allt som hör till:)

Det är bara tisdag,men hela min helg är planerad,och man kan säga att den blir GRYMT bra. Återkommer med detta lite senare bara. Mina trogna läsare kanske märker en liten förändring här i bloggen,designen har jag kunnat fixa med hjälp av Sara. Vi har kämpat hårt under kvällen,för att få den här ursnygga looken. Jag är supernöjd,o fick helt plötsligt ny blogg-energi! Så här ska det bloggas ;) Som ett hurra bjuder jag på en liten video. Vet att många älskar den,jag är en av dom! :)

Hoppas alla haft en trevlig dag :)
Ni som vill & vågar får gärna kommentera bloggens nya utseende,va ej blyga:)


Kommentarer
Postat av: sara

Guuud vad snyggt ;)

2007-05-15 @ 23:14:40
URL: http://saraakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0