Mummel

AH! Ännu en dag med dålig uppdatering,jag känner mig hemskt dålig! Men jag antar att det är en period jag är inne i :) Iaf,idag har jag kört stenhårt med träningen,körde en timma gym,därefter en timma medelpass. Jag FLÅSADE när jag satt i bilen hem,kanske kroppen blev lite överansträngd idag,men det får den faktiskt tåla,en dag som denna,o efter en helg med myyycket god mat ;) haha.

Nu är det full fart stressigt,matteprovet har delats upp i olika delar,så nu blir det inte lika jobbigt ändå. Känns skitbra,men det är fortfarande stressigt.Men jag försöker hinna med det jag behöver,vill och kan. Prioriterar ganska många saker nu för tiden. Så ett tajt schema ligger framför mig nu! Men det är ocksååå sånna perioder man har,o får äta upp helt enkelt! :)

Dessutom har jag fått leveransrapport på att min bikini anlänt till Trollhättan. Jag ska hämta ut den imorgon,och är pirrig hur den är. Förhoppningsvis passar den också :P Haha :) Iaf,på torsdag KANSKE jag drar till Göteborg,för att bo hos syster & Peter tills fredag. Mamma & pappa åker till stugan somsagt,och då åker jag hellre till Gbg,blir kanske ingen höjdare att stanna hemma heller. Hur som helst,är iaf hemma igen på lördag :) Hoppas iaf på en Göteborgsresa :) Detta var väl senaste rapporten från mitt liv,på återseende gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0