Mors Dag

Hej gott folk,och alla kära mammor!
Åter söndag,o veckan kommer bjuda på många smaskigheter =) Det smygstartar redan lite idag faktiskt,efter många veckor ska jag återgå till solariumet. Är rädd att piercingen skall infekteras rejält,men jag tar en chansning. Måste ha en brun hy till min fina vita klänning jag köpt till skolavslutningen som är om två veckor,knappt! :) Ska även ta mig till gymmet,I neeeed! Kommer bli ovanligt lite träning den här veckan. Har ett sådant fullspäckat schema den här veckan. Imorgon är väl en hyfsad lugn dag. Klippning & slingning på G, gymmet & plugg,plugg,plugg! Några mer pluggdagar lär det inte bli av återstående vecka,förutom torsdag. På tisdag drar Pontan o vi tjejer till Göteborg,Slottsskogen & Liseberg. En heldag,skitskoj :) Dagen efter bär det av till kusten,som jag nämnt tidigare. På torsdag är vi lediga,dagen innan del 2-provet i Matte B. Detta känns stressigt,men som tur är kapitel 4,som vi har prov i,något enklare än kapitel 3 som vi hade prov på i fredags! :)

Idag har vi haft en familjemiddag hela familjen,o firat mamma ♥ En av världens mumsigaste söndagsmiddagar:) Skinkstek,kokt potatis,gräddsås,grönsaker & gelé + annanaspaj med glass o vaniljssås till efterätt.
Tog mig en rejäl sovmorgon också,tacka gudarna för det! Tack vare det kan jag överleva denna söndag ;)

Nu ska jag fixa lite. Ha de tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0