Morgonens aggression

Nåde mig om jag inte lägger mej senast 21.00 ikväll. Inatt har jag sovit 7 timmar,och idag är jag tragiskt trött..med tanke på lite sömn förra natten också. Imorgon är jag ledig.."men vad bra,då kan ju du sova ut rejält" tänker ni. Jahapp,så de trodde ni ja.Jag med..tills nu. För jag kan då upplysa er om att jag har körlektion HALV 8,på MIN SOVMORGON. But I will survive..I think. Jag menar..det är ju mitt i rusningstrafiken på morgonen,då alla ska till jobbet,så jag lär ju få vara uppmärksam. Denna gång får jag nog säga det själv: Nog för att jag kör som en Gud,men håll er borta imorgon,kan inte garantera mitt piggaste humör.

Det var morgonens aggression. Gäsp på er,o ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0