Min livshistoria denna vecka ;)

Jag ska vara hemma själv ikväll. Känns sjukt jobbigt faktiskt ;P Det blir träning & kika på Anna Pihl,sedan får jag nog klara av att borsta tänderna själv ikväll också. Hahaha! Det sista var skoj,right? ;) Funderar starkt på att ta tåget ner till Alvesta för att äta tacos o ha movie-race där nere hela kvällen tillsammans med Sandra bland annat. Vilket äventyr.

Njae..imorgon har vi frilufsdag iaf :) På morgonen blir det yoga,kul att testa på det :) Och på eftermiddagen blir det den traditionella streetdancen,because i'm a fucking dancejeerk :D Detta ser jag verkligen fram emot. Natten mellan tisdag (imorgon) och onsdag ska jag & Caoo gå på premiären av den nya Pirates-filmen. Den enorma frågan är vad man ska ha på sig under denna vistelse? Det känns som man går på röda mattan,samtidigt som man går i sömnen. Kusligt! Iaf,kom på att jag har körlektion några timmar efter filmen är slut,kl 10.25! Det blir skoj,skiiiitskoj ;)
 
Och sen har jag beställt klipp & sling-tid,jag tror jag är ö-känd där. När jag ringde o beställde sa hon: "Va heter du?..jag känner igen din röst" Och då snackar vi ju ändå ett av stans mest poppis-salonger ;) Iaf,tiden blev beställd om exakt en vecka =) Då blir jag sommarfin i håret igen,så får slingorna tid på sig att komma fram ytterligare =) Jag ska INTE blondera mig som alla andra gör nu. Jag trivs jättebra som brunhårig :)
It's action;)

Nu ska jag pysa,see ya soon sweeties =)

Kommentarer
Postat av: Mia

vart klipper du dig?

2007-05-21 @ 18:45:52
Postat av: mandiz

Svar till Mia: Klipper mig på Ohlssons klipp här i Trollhättan,ett ställe jag varmt rekommederar för alla som vill bli sommarfräscha i håret :) Service till max! :)

2007-05-21 @ 19:38:19
URL: http://www.mandizone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0