Mandiz bloggar från Göteborg,dag 2

Ja du milda! Snart är det dags för hemfärd. Vi har varit på stan hela dagen,blev inte så mycket shopping,ett par helsköna brillor från Victoria of Sweden. Bild på dessa kommer ikväll när jag är hemma igen. Mamma & pappa kommer om drygt en timma. Måste berätta att vi åt på indisk restaurang idag,första gången jag åt det,o de va kul att prova på. Maten var heelt OK,men  kina & thai har väl dedär lilla extra,samtidigt blev man inte "äckligt" mätt av maten,utan det la sig på rätt plats. Indisk mat är alltså den perfekta shoppingmaten :)

Idag är det iaf fredag,skönt att känna att man har en hel helg framför sig,trots om den kommer gå fort :) Haha,påtal om fredag så har jag haft mitt matteprov om en vecka,lägg en tanke på det också ;) Nae,men nu ska jag dra mig. Mer uppdatering blir det ikväll! Kram från mig & Göteborg :)

P.S!!! Min blogg är ju ingen direkt modeblogg,men ni anar inte hur många snygga outfits man ser i storstaden! Man hittar verkligen inspiration hos andra. Så många stilar,o så mycket snyggt! :D KUL! Iaf..var också i butiken Zara,har sett mycket kläder därifrån i VR o.s.v..Men i Göteborg va inte butiken någon höjdare. Baslinnena funkade,men andra plagg...njaaaae! Smaken är som baken ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0