Mandiz bloggar från Göteborg

Tjena. Uppdaterin sker  idag från Göteborg. Är jättetrött,kom hem runt 12-slaget igår..o fick mej bara 6,5 timmar sömn inatt. Åkte hemifrån vid 8-tiden hit till Göteborg,dom första timmarna låg jag bara här i lägenheten o softade i soffan. Min älsklingssoffa...ever!! Klockan dröjde enda till halv 1 till Sara o Peter kunde dra sig upp. Sen kom vi iväg till IKEA,Sara o Peter köpte på sig lite,men jag hittade ingenting,min rum är ju redan proppfullt med grejer,mkt från IKEA..saker som knappt är uppackade än,trots att det var minst ett halvårsen vi va där senast :P Anyway..därefter åkte vi in till stan för att käka. De fick bli wok med grillspett + jordnötssås. Kärringen (ursäkta uttrycket,men ni lär snart förstå) som tog beställningen var helt körd i huvudet. Både jag & min syster hade svårt att bestämma vad vi ville ha,o vi ville gärna mixa "mat-erbjudande" lite. Efter att ja har gjort klart min beställning (o innan hade hon tagit min systers komplicerade beställning också) vräkte hon ur sig: "Jaa,då har vi löst ditt stora problem." Då blev jag förbannad o tänkte: "Det enda stora problemet här är din feta röv!" Men jag tänkte tyst..Jag ville ju trots allt ha min mat. Haha!

Ikväll ska vi ha hemmamys med tacos lite tv-mys. Imorgon ska vi in till stan igen o kolla i affärer.Jag är ganska säker på att jag lär hitta något som faller mig i smaken ;)  Ni får ha en trevlig kväll! Kram från mig & Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0