Mandiz är lat!

Hallå? Vad händer,jag har inte blivit pigg än - på 15 minuter! Haha. Jag är ju alltid morgonpigg..och speciellt hungrig är jag inte heller,eller så är jag överhungrig så det går över till att jag känner mig mätt. Jag måste egentligen börja göra mig iordning,för ska ner till stan o köpa present till pappa.Sen ska ja möta upp tjejerna i stan,för vi ska gå på Utmaningen,en tävling mellan oss på Nisseskolan o dom på MÅG. Fan vad vi ska vinna. Senare idag ska jag träna medel o gym på det. Nej,nu ska jag piggna till genom att spela Avril Lavigne - Girlfriend. Snacka om att hennes video rockar enormt :D 

 Ha en tjusig dag..ute i det mulna vädret..Morr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0