Livssituation

Känner att jag sitter i en ganska obehaglig sits nu.Eller ja,inte obehaglig men själva situationen är alls inte rolig. Kan inte prata om det med alla,egentligen bara tre personer,som inte ens står mig speciellt nära. Vad händer nu då? Jag trivs halvbra med livet,min vardag kan förgyllas med bara några ord,eller en tanke. Men jag står fortfarande kvar på samma ruta o stampar. Jag vill gå vidare,jag vill verkligen det.Men det är så förbannat svårt att släppa taget om något man verkligen tycker om. Jag vet ju inte ens vad jag har & vad jag har haft! Det är ganska lustigt,varje gång jag blir sårad har jag slumpmässigt beställt en tid hos frisören veckan efter. Knepigt..men nu har det hänt igen. Jag hoppas jag blir gladare av det...Till dess får jag fortfarande leva på fina minnen.

Att bara några ord kan betyda så mycket. Att bara en beröring kan ge så mycket.



Måndag: Klippning,slingning
Tisdag: Göteborg; Slottsskogen & Liseberg. It will be fun!
Onsdag: Kusten; Smögen & Kungshamn!
Torsdag: Ledig.
Fredag: Matte B-prov,del 2.



Mika!

Kommentarer
Postat av: Jessica =)

ska du komma dej ända hit ut ! :) hade vart kul å träffat dej
!:)

2007-05-25 @ 12:15:40
URL: http://victorsjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0