Liseberg & otränade muskler! :)

Idag har jag träningsvärk. Jag upprepar; Amanda som tränar 4-5 dagar i veckan HAR träningsvärk. Nu tror ni att ni knäckt mej va? Fabjan heller. Nytt gym igår --> Nya maskiner. HA! Där fick ni. Jag är tränad,men inte i alla muskler. Got it? ;)

Träningsvärk i en lårmuskel är ju inte det bästa man kan ha på Liseberg,en dag som denna. Men jag tror vi kommer få så kul,så jag glömmer bort det =) Dessutom älskar jag att ja träningsvärk. Det blir så när man är positiv till all sorts träning ;P

Ha en bra dag,nu drar jag,tjejerna & Pontus till Liseeeebeeeeeerg!


Ps. Mitt hår e skitsnyggt idag,fick till en riktigt fin frisyr med mitt nyklippta & nyslingade hår.
Inga personliga påhopp,tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0