Leverans från Ellos!

Nu har mina kläder från Ellos också levererats hit till Trollhättan. Tyvärr är kläderna beställda på min brors namn,och kan antagligen bara hämtas ut av honom. Inget problem? Jo,för han har åkt till Karlstad,kommer hem imorgon,men ska direkt till jobbet =/ Så han kan inte hämta ut kläderna förren på fredag. Jag är jätterädd att kläderna ska plockas bort eller något,så jag ska få nåt "hämta-ut-nummer" av min bror,ta med mitt leg och försöka förklara situationen. Vill ju gärna bära this one tomorrow! 

image119


Kommentarer
Postat av: SARA

Snygg snygg ;)vill du ha din fika snart kanske? ;)

2007-05-02 @ 15:22:04
URL: http://saraakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0