Imse vimse spindel

- Gårdagen var superbra. Festade ju vråligt med skönaste lirarna ;) Nog om det.

- Efter en fotbollsspelandet i Sjuntorp kunde jag ta med min kropp hem,lagom utspelad. Haha.

- Jag har ett nytt mål den här veckan - lära mig dricka Caffe Latte,så nu ska jag hänga på Expresso House,o köra på "take-away-kaffe". Ni får följa denna utveckling.

- För att förnya mitt jag,har jag precis kommit hem från en powerwalk,och jag kan glädja er med att jag vaknade upp ordenligt. Sleten som jag är tog jag på mig mina nya brillor,som täcker halva fejset. Detta gjorde jag endast för att folk jag träffa ej skulle känna igen mig idag. Jag mötte folk jag kände när jag var ute,o jag blev halvt förbannad på dom för att dom inte kände igen mig. Läskigt..men jag hejade iaf ;) Haha.

- Kim Källström - feminim? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0