Hett!

Gosh i himmel,suttit ute sedan klockan 12 o bara solat. Matteboken har varit med lite granna. Vet faktiskt inte vart jag ska börja plugga,jag menar..jag har 5 kapitel att välja bland. En bra början är ju att börja repetera,med vad gör jag då av de två återstående kapitlena jag knappt börjat räkna på?! Anyway..matteboken är vänskaplig :P

Idag spelar FCT hemmamatch,och Linda Bengtzing kommer dit som underhållning. För någon timma sedan var dom redan i full gång och prova mikrofoner o.s.v,det är ett tecken på vår&sommar! Vilken stämning det blir :)
Nu har halva dagen gått,och jag ska nu försöka börja min dag med en dusch..Snajsigt,ska även beundra min solbränna,för den tycker jag om ;) Haha!

Ha det gott sålänge gott folk :)
Soliga kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0