Halva inne!

Detta inlägg är tillägnat Pontus,en superhärlig kille..som är i sina bästa år och som fått mig & tjejerna att stormtrivas i skolan. Nu är vår tid slut tillsammans,och saknaden är redan enorm! Vi fick två superroliga sista dagar ihop! Har ju inte hunnit berätta så mycket om igår,finns oerhört mycket att nämna,men tänker bara dela med mig av det bästa ;)

Vi stod vid ett spelhjul,anledningen till att vi gick dit var för att killen bakom såg riktigt fräsch ut. Jag o Sofia traskade dit,o hamnade bredvid Evelina. Började spela på hjulet - men blev utan vinst! Bakom oss står Pontus och följer mina iaktagelser av denna unge prick jobbandes på Liseberg. Han säger (lite) diskret; "Amanda,har du halva inne?"..Jag gastar till: "Ja förfan,halva inne vöttu" samtidigt som jag tar blicken på den fräscha killen mitt emot mig. Höhö..Han kollade lite småkonstigt på mig. "Så,va heter du då"? fortsatte jag ..Han pekade på sin namnbricka han hade fastklämd på sin t-shirt. Jag är närsynt, så jag såg inte utan mina glasses..Men jag fick låtsas se. Haha! Därefter gick vi bara..jag hade ju redan fått ragg på en annan arbetande på Liseberg,vi gick nu istället däråt,till hans håll. På vägen frågade jag Linda; "Va hette han?Jag såg ju inte hans namnbricka." För er som vill veta,han hette Jonas,o såg snuskigt bra ut:P

Och för er som vill veta hur det gick med mitt andra Lisebergsragg (en kille som jobbade i ett av spelhjulen)
; det gick jävligt bra. Mirre fixa hans nummer till mig,och han tvekade knappt till att säga ja ;)

Somsagt..Det jag vill ha,ser jag till att få ;)

Tjejerna,jag & Pontus har haft så många intressanta diskussioner och pratstunder tillsammans,så detta är inte vilken lärarvikarie som helst för oss. Vi har haft SKITKUL och hoppas det går bra för honom ( för dig Pontus) i framtiden. Du kommer bli en toppenlärare,MEN glöm inte att det var OSS du hade först! :)

Vi kommer att sakna dig.



Jag har också sett till att förnya min sida på bilddagboken.se! Har uppdaterad lite smått,och här hittar ni bilder från dom senaste dagarna. Har främst lagt upp bilderna från igår,men bilder från fester o annat kommer dyka upp inom en snar framtid,så håll utkik. Ni hittar min sida på bilddagboken HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Man tackar man tackar. Det har varit både jobbigt (all planering som behövdes), roligt och väldigt givande att ha er. Precis som oskulden så glömmer man aldrig första gången. :)

2007-05-31 @ 09:35:56
Postat av: Stephanie

Jonas? vet nog vem du menarXD

2007-06-02 @ 11:43:11
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0