Halsont

Så,då var det söndag igen,och helgen tar slut allt för fort,men å andra sidan går veckorna snabbare o sommarlovet närmar sig. Jag har fått jätteont i halsen,vet inte hur - var och - när. Känns väldigt jobbigt iaf,brukar aldrig bli förskyld på våren/sommaren. Dessutom hade jag tänkt ta en sväng på gymmet idag,för jag har inte varit där på flera dagar nu. I veckan blir det hårdträning,förhoppningsvis blir halsen bättre framåt dagen,har bett pappa köpa med sig glass o nyponsoppa hem. Skulle va väldigt skönt om den här dagen bara kunde gå snabbt,ska försöka jobba effektivt med matten idag,då lär ju tiden gå snabbare. Sen ska jag även börja på ett nytt skolprojekt,ska göra en redovisningsfilm o.s.v..Sånt gillar jag ju däremot att pyssla med. Kvällen avslutas med en filmkväll tillsammans med Max,det är dagens höjdpunkt. Han har varit i Norge i 3 veckor,o vi lär ha mycket att prata om :) Ska bli nice.

Förstår att många hade ögonen öppna för Melodifestivalen igår,fifan vilken trög låt. Jag som redan i mina önskedrömmar börjat drömma om att jag skulle beställa biljetter till ESC i GLOBEN nästa år,men nej..Så blev det inte.  :P Anyway..jag åt mina första jordgubbar igår. Dyra - men riktigt goda.

Idag ska jag lova att hålla bättre uppdatering,har lovat förr - o det har ej gått bra. Men tro på mina ord änsålänge ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0