Flummigt värre

Idag har jag inte en aning om vad jag gjort. Har druckit en massa av mineralvatten och vanligt vatten. Jag har käkat upp en hel liter jordgubbar för mig själv. Jag åt en vidrig lunch i skolan. Var på Överby med Linda och Sofia för att hitta något speciellt,som vi aldrig hittade. Vad säger jag inte,men den resan gjorde mig oerhört törstig må ni veta! Haha! Har solat och gymmat,grejat det sista med min svenska som skall vara inlämnad imorgon. Mitt trådlösa tangentbord går mig på nerverna,batterierna börjar se ljuset i tunneln..och behöver bytas. Funderar starkt på att istället för att blogga dagligen,börja blogga veckovis. Längre inlägg med andra ord,få ihop nån härlig röra på allt.. Kanske,skulle sakna att lägga upp outfits-bilderna,men det är isåfall något man kan behålla! Jag vill ju ha kvar ER som läsare.

Nu är jag arg,tangenterna segar verkligen! Härmed säger vi godnatt och adjö!

Kommentarer
Postat av: Madde

veckovis? NEJNEJNEJ! vi behöver vår dagliga mandiz-dos!

2007-06-01 @ 07:37:25
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0