Flaggstång

De e typiskt,här går man o skrivit ett långt saftigt blogg-inlägg,publicerar det..men skiten (om man nu kan kalla denna underbara text så) försvinner. Gah,blir tokig! Så detta får bli ett kort inlägg,tiden rinner faktiskt iväg,och just nu är mitt schema tajt :) Jag har nu plugg matte,det gick oförväntat bra.Känner mig ganska säker på saken nu,o jag har lagt ner mkt tid på detta,så jag e helt klart värd ett G iallafall,men får se hur provet visar sig vara. Jag & matteboken har umgåtts ganska mkt nu dom senaste veckorna,o tänk känslan att aldrig mer öppna en bok som har med matte att göra. Fifan vad härligt,just därför har jag kämpat,o för en månad sen,eller två minns jag själv att jag skrev om mitt "mattemål" här i bloggen,I'm proud over myself. Nee,nu blev de för mycket matteprat här.

Strax ska jag ta mig en macka,för att sen åka o träna. Känner mig glad idag,lite överenergisk kanske.Jag kommer alltså bli ännu mer piggare av träningen,så får se vilka som orkar stå ut med mig ikväll. Haha =) Jag tror jag fick energin av min körlärare o min egen körning idag. Vi hade så roligt,jag körde. Vi skrattade. Sounds good,ha? ;)

Helgen är också lite smått planerad. På fredag ska antagligen jag & Max gå på bio,Pirates-filmen :) Skulle egentligen gått på nattpremiären inatt,men så blev det inte :P På lördag är det crusing här i Trollhättan,vilka jag ska umgås med då är ej riktigt bestämt ännu. Syster kommer hem iaf,myspys! Naee,nu måste jag kila iväg till min smörgås jag ska äta. Ha de tjusigt sålänge =) Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Mandiz: Vad kul att du tycker att min blogg sticker ut lite grand och att den är mysig! Det är roligt att få positiva kommentarer. Jag tycker det är kul att blanda sortens inlägg. Jag vill inte publicera in bloggen in i ett visst fack, såsom mode t.ex. Hoppas du besöker min blogg fler gånger!

2007-05-23 @ 17:44:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: sara

fan amanda. du glömde fikat med mig!!!! ;)

2007-05-24 @ 07:34:31
URL: http://gulddroppe.blogg.se
Postat av: Sara

haha, bra det ;) Men vi fikar på strandgatan då eller?
:)

2007-05-24 @ 12:57:24
URL: http://gulddroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0