Filmmarathon - "Säg att du älskar mig" & "Step up"

Morn morn! Det blev faktiskt filmhyrning igår,2 klockrena filmer. Hyrde filmerna "Step up" - en liknade Dirty Dancing-film,mycket inspirerande med dans. Älskar ju sånna filmer,allt som har med dans att göra. Även denna var toppen,och jag rekommenderar den starkt att se :) Den andra filmen jag såg var "Säg att du älskar mig". En väldigt bra film,som berörde än inne i hjärtat. Man fick följa några ungdomars vardag (som idag kan vara vanligt i vårt samhälle), och se att detta livet kunde leda till konsekvenser, men även att man kunde hitta lösningar,trots sitt levnadssätt. Rekommenderar även denna film starkt. Två helt olika typer av filmer,men åh så bra!

image145

image146


Nu har jag bråttom,jag o syster ska till Etage,o hon tjatar på att jag ska göra mej iordning. Jag måste lyda ;)
See ya soon!


Kommentarer
Postat av: madde

ååh säg att du älskar mig är så skrämmande :S

2007-05-05 @ 13:03:10
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0