Felix-soppa är gott.

Good morning,good people :)
Det är SOL och varmt ute idag,på min lediga dag! Nåja,ledig från matten blir man ju aldrig,men att bara solen skiner får mig på lite bättre humör :) Jag har börjat min dag med frukost,fullkornsbröd med stekt ägg & skinka. Nu ska jag strax till gymmet,köra hårt där för att sedan med gott samvete gå o hämta ut min beställda bikini från Ellos! :) Ska även köpa med mig lite lunch hem,hade tänkt att göra en soppa (blir antagligen en egen påhittad,eller "pulversoppa"). Käkade ju soppa hos Max i söndags,o jag tyckte den var jättegod,o det hemliga receptet var att det var pulversoppa ;) Kanske ska tillägga att det var av märket Felix:)

Jag har hittad en jättefin sport-bag från Stadium,från puma. Har sett den där ganska länge nu,och jag är i stort behov av en ny.Men jag får väl vänta in nästa studiebidrag,för den är månaden är ekonomin sur. Om inte surare!
Iaf,imorgon åker jag till Göteborg till sis' och Peter :) Ska bli jättekul att komma bort lite. Är hemma redan på fredag igen,men då händer det ju andra grejer här i Thn :)

Nix,nu måste jag gallopera till gymmet. Jag återkommer med bilder på bikinin!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0