Eniro -ett facit i handen

Jag säger bara ENIRO! Hohojaja! Dit jag ska ikväll har jag ingen aning om vart det ligger,eller jo.Jag var där för några år sedan,men nu är ju vägen dit som bortblåst. Vad gör jag då? Jag tar reda på adressen o söker på eniro. But what? Det finns ingen adress som heter så i Trollhättan? :S Då gör Amanda såhär; Söker på familjens efternamn och det område det ligger i Trollhättan. Vips! Adressen o vägbeskrivning framme,haha. Det mest roliga va att jag hört fel adress i telefonen,och förväxlat EN enda bokstav. Så det kan bli,men tack vare efternamn och område kunde jag hitta den rätta adressen. Eniro är skumt bra!

image147
Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0