En lista vid dryg bloggtorka!

Oh,herre gud..jag letar listor men hittar inga roliga. Försöker komma på någon egen rolig lista,men de funkar inte alls. Den här får duga,skittråkig men ni får nåt att läsa samtidigt som ni "lär känna mej",fast på ett mer ytligt sätt :P

PERSONLIGT

01. vad heter du?
 Amanda is the name!
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Michelle om jag var tjej,James om jag var kille
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Isabelle  Kille: vet ej.
04. vilket stjärntecken är du? Jungfru
05. vilken årgång är du? 1989 års modell ;)
06. vart bor du? I trollhättan,trollywood för att låta mer mäktigt ;P
07. bott utomlands? Nopes!
08. flyttat antal gånger? En gång :)
09. vart skulle du vilja bo? Hawaii,fast inte livet ut,utan bara under en period:)
10. vilken skolklass? BF2B
11. vad vill du bli när du blir äldre? Dietist



 UTSEENDE

01. hur lång är du? drygt 177 cm tror jag
02. vilken hudtyp har du? en med bra kvalité..seriöst? vilken fråga!
03. hårfärg och frisyr? Brun med 3 olika nyanser i slingor,svart,lite rödaktig & brun. Har lugg,som dock håller på att bli ogräs!
04. ögonfärg? melerade..you name it. allt från blå till rosa typ!
05. mest nöjd med? armarna,näsa,ögon
06. minst nöjd med? fötter,händer & haka
07. skostorlek? 39
08. glasögon? Ja,när jag kör bil och vid liknande tillfällen. Höhö
09. har du några piercingar/tatueringar? Öronen & en nygjord piercing i naveln :)

FAVORITER

01. filmer? B.l.a "Dagboken - jag sökte dig,o fann mitt hjärta"
02. låtar? För många för att ens nämna en. Musiksmaken är mkt varierad,gillar mest R&B!

03. årstider? Sommaren..men den är för kort ;)
04. mat/dryck? Citronvatten & ..maträtt? jag äter nästan allt,så kan inte bestämma mej:P

05. djur?
Kossor
06. färg? färger som "sticker ut" ,även svart.
07. parfym? Ralph Lauren - "cool"
09. ämne i skolan? Samhällskunskap
10. sysselsättning? Gymmet,fika,shopping och prata & skratta med vänner



KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? En svart skinnjacka och en metallic-färgad jacka från Asos.
02. vad använder du just nu för skor? Silvriga ballerinas & ett par DC-skor


03. favoritfärg på kläder? You name it
04. favoritmaterial på kläder? Bekvämt kanske?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya träningsbyxor
06. favoritaffärer? Oj..varierar enormt. Gina Tricot,Vero Moda kanske? :S
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 500 eller mer. Blandat från månad till månad.
08. favoritmärke? Men softa..?
09. vad har du för tröjstorlek? Medium el.  "38"

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan :)
2. vilken färg på tapeterna? Engelsk röd färg. haha! Den heter faktiskt så;)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Marinblå,svart,vit
4. vad vill du ändra där inne? Tapterna kanske,o ett nytt dataskrivbord + stol
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?  Japp!
b) video/dvd? DVD!
c) dator? Mjo,sitter framför den nu,faktiskt ;)
d) stereo? En sådan också..
e) telefon? Ja,en trådlös. Vill du slå en pling? ;P
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannhusen,gatan längs området,och min grannes bil. Om jag har tur är någon ute o klipper gräset :P
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover & sitter o bloggar framför datorn:)
8. favoritpryl i rummet? Ko-hörnan! ;)

Hoppas ni är nöjda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0