En lång utläggning blir kort :)

Min trötthet påverkar mitt bloggande enormt! Trots att vi fick sluta tidigare idag o ja bestämt mig för att köra lite extra matte somnade jag istället,dock ringde telefonen efter en halvtimma. Det var min pratglada o nyfikna vän Sandra som ringde..Och där var den sovtiden ute ;) Istället blev jag i högsta hugg desperat hungrig och det kändes som jag fick vänta miljoner år på maten. Men hur smart är skolan att servera SOPPA..lite vatten blandat med de ena o de andra. Blir man mätt av de? Nee,efter 4 timmar sitter man där knasigt hungrig igen..Men iofs,var 3e timma brukar de kurra till i min mage minsann ;)  Anyway! Körlektion imorgon,klockan halv 8. Där börjar min dag,o ja ska va sleten. Riktigt sleten,o då pratar vi SLETET. Haha,tror ni förstått nu. Sen ska jag ta min sletna kropp till skolan,för att skriva ut lite mattematerial. Ska sedan till stan igen för att kika lite där. Sounds good! En hel dag för mig själv - tråkigt,sletet..men sant!

Nu måste jag plugga matteeeee,annars kommer jag aldrig klara dehär förbannade provet.
Hey ya! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0