Efter regn kommer solsken!

Hey hey. Precis efter att ja kommit hem från skolan så ringde min körskolelärare o frågade om jag ytterligare ville ta en lektion idag,med tanke på det fullspäckade schemat för körningen så tackade jag naturligtvis ja. Så det blev bara ett kort skobyte o sen iväg. Fick faktiskt beröm idag,o jag är nöjd med körningen. Men det var min tredje lektion,så finns ju en del kvar :) Har dessutom beställt min guld-bikini idag påtal om övningkörning:P Anyway.. Det gör mej iaf..glad!

Nu har jag hela dagen framför mig,känns mer än skönt. Ska strax ringa Sandra,o sen plugga matte,jag är laddad nu. Senare ska jag antagligen träffa min älskade barndomsvän Sara. Sen har jag har fått tillbaka den onda värken i benhinnorna,så jag får ta o vila från träningen åtminstone idag. Istället blir det antagligen fotboll,derby mellan TBIS o Skoftebyn ikväll. Nostalgiskt..mm,eller hur. Iaf,vill bara komma bort. Tänka på andra saker! Hoppas på att kiosken är öppen,för e sjukt sugen på en chokladboll. Haha! Ännu mer nostalgiskt :P

Nu skiner solen,efter regn kommer solsken. Och efter varje dörr som stängs,öppnas en ny. But when?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0