Donk-arg!

GAH! Kommer till kassan där jag ska hämta ut min bikini från Ellos. "Legitimation tack". EH! Jag hade inget leg. med mig! "Tyvärr,det är ny lag från 1a januari"..Jag blev sur,riktigt sur. "Jaaha,men jag var ju här för typ 2 veckor sedan och hämtade ut andra kläder,då behövdes de minsann inget leg." vräker jag ur mig,jag GASTAR ur mig det. Konversationen slutar med ett spydigt: "Skit samma då",jag vände på klacken och gick. GAH! Hon lekte verkligen medlidande. Den människan,jag kände igen hennes face..det gör mig ännu mera arg. Bikinin får helt enkelt hämtas imorgon..Men vet ni? Jag är bombsäker på hur man räknar ut en symmetrilinje nu. Bra va? Seså..nu har vi ju bara resten av kapitlet kvar. Underbart....irriterande.

Imorgon ska bli en bra dag,jag ska vakna upp med mitt ID-kort,o somna tillsammans med min bikini.
Anyway..dagen ska bli bra. Jag är ju ledig..höhöhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0