De självgoda systrarna (gör GBG osäkert)

Bara för att jag varit 2 dagar i Göteborg ;)
Bara för att jag & min syster har kameran som bästa vän ;)




MIN SYSTER ÄR TRENDIG I RÖTT & ROSA ;) hahaha!






Rad 1: Torsdag kväll - Peter letar resor,syster fixar tacos & jag läser gamla VR-tidningar & sällskapar syster i köket.

Rad 2:
Jag & sis' käkar oss mätta o goda. Mjo..& sletna är vi :) Men de bjuder vi ju på ;)

Rad 3
: Ego-kort på mig själv + ett på mig & min söööta syster!  :)

Rad 4:
Mitt "rum" under min vistelse i Göteborg..like a hotel-room..ha? ha? ha? ;) Packning är klar för hemresa & syster är nog trött efter en dag på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Maten ser smaskig ut!!
Vad du och din syster
är lika varandra!!

2007-05-23 @ 17:46:09
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0