Dagens lunch & träningsrekord! :)

Tjena! Nu är jag pigg,sprallig & glad efter ett långt träningspass & en mumsig lunch. Jag har hämtat ut min bikini,men har faktiskt inte provat den än,jag vill smälta maten först,så blir det en skönare känsla senare ;D Haha! Idag fick jag bland dom bästa resultaten på löpningen,jag körde 5 km på  25,28! Är riktigt nöjd med det. Efteråt orkade jag inte med lika många repetetioner styrka som jag brukar,men jag gjorde mitt bästa o kroppen fick jobba till max. Medan jag ändå är igång ska jag sätta mig med matten,så jag blir av med den tills senare. Om man kan skiten,så blir det ju faktiskt roligare! :) Här får ni lite inspiration för en lätt & god lunch:) Kycklingsoppa a'la Blå Band & färskt ciabatta-bröd :) Tog faktiskt en bild på förpackningen,så ni vet vilken sort ni ska köpa..om ni nu skulle bli sugna. Haha,den här soppan är ju iaf godare än skolan,så våga testa ;)



Ska även  publicera bilder på min nya bikini senare idag,håll utkik snyggingar! :)
Kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0